Svar från BebeQO~

Standard

Efter att ha skickat 3 mail till Bebeqo, utan ett enda svar, så fick jag rådet via en som kommenterat på min blogg (Tack Kariis) att kontakta Dom via deras pyttelilla chatt-ruta! Sagt och gjort, gjorde det idag på eftermiddagen och bara 5 minuter senare har jag ett svar från Bebeqo!!!! Där de på engelska skriver att de gladeligen ska hjälpa mig…. Men först vill de ha min ”groupon code (!!!).. Mailar direkt till Groupon för att be dom plocka fram min ”groupon code då jag i ärlighetens namn inte ha en aning om vad det är.. Tror ni groupon svarar idag??? Näpp!!!

Hela den här soppan är ganska patetisk. Groupon hänvisar att vi konsumenter ska höra av oss till Bebeqo. Bebeqo svarar inte kunderna som mailar. Alla som köpt vagnen BERA har blivit lurade på delar ur ”paket-dealen”. Groupon hänvisar till att vi ska fortsätta vänta på svar får Bebeqo.. I mitt fall, så är vagnen dessutom trasig. Jag litar inte på att jag kommer att hinna få en ny och komplett och förhoppningsvis hel vagn innan mitt barn föds. Det tog 9-10 veckor att få den här leveransen. Det skulle tagit Max 4 veckor, och leverans var utlovad innan jul.. Jag känner mig lurad, dumförklarad och ledsen.. Jag har inte råd att köpa en ny vagn!
Jag har skrivit till Groupon att de är återförsäljare av Bebeqo’s produkt, i det här fallet en barnvagn, och att det måste ligga i Groupons intresse att alla ska bli nöjda och glada, och framförallt att vi som köpt av GROUPON borde få mer UPPBACKNING och hjälp att få kontakt med Bebeqo så att vi kan få resterande delar i vår beställning, och med lite tur en hel barnvagn!!

Jag känner att jag inte orkar med det här.. Jag har inte tiden att lägga på att tjafsa fram och tillbaka.
Jag är gravid! Jag ska för fan gå runt i en babylycka och längta efter att köra den nya familjemedlemmen i fina vagnen, (fin är den, bara trasig), istället går jag runt med ångest över att fortfarande inte ha en komplett vagn till mitt barn.. Jag har 94 dagar kvar till Bf, jag vill inte hålla på med sånt här..

Det var sista gången jag köpte något av groupon. Lägger nog hellre mer pengar på något jag kan ”ta” på och har sett ”live”, istället för att (trodde jag) tjäna någon tusenlapp eller två på att anlita dom..

Jag vill bara säga till alla er som kikar in här, att om ni tror att ni vill köpa en deal av Groupon, så tänk till innan. Vi är många som känner oss lurade!

Godnatt…

2 responses »

    • Hej!
      Hur mår du?
      Jo, jag fick ett komplett chassi och myggnät/regnskydd ca 1 vecka innan nedkomsten av Max. Men det tog tid, och jag fick kriga länge.
      Tillslut betalade groupon tillbaka mina pengar oxå, så vagnen vart gratis för mig, och jag är mycket nöjd med den!

      Hur har det gått för dig med dotter och allt?

Kommentera

