Bröllopsdag & ny bil~

Standard

Just nu är det skrämmande mycket som går enligt planerna här.. måtte vår tur hålla i sig nu!!

Idag firar jag och Robert 7 år som gifta. I maj har vi varit ett par i 14 år.. Tänk vad fort tiden går när man har roligt!! För roligt det har vi verkligen ihop..
”Firandet” idag blev att äta på McDonalds med barnen 😀 och att vi köpte ny bil. Vi är nu stolta ägare till en Chrysler Grand Voyager, V6:a, Executive, Stow and Go, i färgen champange/ljusbrun, 7 säten i skinn, backvarnare, eldörrar, osv osv.. Den är jättefi och vi är så stolta över den 🙂

20130128-205823.jpg

20130128-205837.jpg

20130128-205849.jpg

Inga super bra bilder, men de duger just nu..

Nu har vi iaf klarat av en sak på listan som vi hade hoppats på, nämligen större bil.. Det andra är större bostad.. Men att byta i den här Stockholms-djungeln är fan omöjligt.. Ska börja spela på lotto, vinna miljoner, köpa villa utanför Stockholm och samtidigt komma bort från den här jäkla stan.. Men så kom jag på att jag kan ju ingenting om lotto-spel, så det kan ju oxå bli svårt.. Äsch, skam den som ger sig.. Jag är net direkt känd för att lägga mig ner och ”nöjda” mig… Jag kämpar tills jag får rätt/vinner.

Nu håller batteriet på paddan på att ladda ur. Måste hinna kolla mailen och se om jag fått svar från Bebeqo ang mitt chassi..

Puss på Er

Kommentera

