Groupon & Bebeqo👎~

Standard

Har fÄtt svar frÄn BebeQO ang mitt chassi, eller ett halvt svar!!

Jo, nu ska avdelningen som har hand om ”chassi” ta beslut om jag ska fĂ„ ett nytt eller inte. Jag förstĂ„r dock inte vad det Ă€r de behöver ”diskutera”?? Mitt chassi var trasigt, alltsĂ„ ska jag fĂ„ ett nytt.. Eller??

FrÄn groupon kom det ett mail om att de satt in 200 kr pÄ mitt groupon-konto. Men jag vill Àrligt talat inte ens handla av groupon. Inte ens en handduk skulle jag gynna det företaget med.. Jag vill fortfarande ha vad jag har betalat för..

Jag har gjort vad som förvÀntas av mig som köpare, haft direkt kontakt med Bebeqo, men likförbannat fÄr jag ingen hjÀlp i det hÀr. Jag ska ha barn om ca 85 dagar. Jag har inte en hel barnvagn.
NĂ€r jag skriver till Bebeqo om stressen och att jag kĂ€nner mig jĂ€vligt orolig över att inte fĂ„ veta om eller nĂ€r jag ska fĂ„ ett nytt chassi, sĂ„ skriver de tillbaka -”Dear costumer, dont worry. The right departement will Contact you soon.

sĂ„ har det skrivits i de tre sista svaren jag fĂ„tt… NĂ€r fan Ă€r SNART dĂ„???

Usch, vad jag hatar kĂ€nslan av att ha blivit lurad… 😩

5 responses »

  1. Usch vad upprörd jag blir nÀr jag lÀser ditt inlÀgg! Kan dom inte bara skicka ett nytt chassi??
    Jag fick svar av Bebeqo att dom genast skulle skicka dom saknade delarna myggnÀtet och regnskyddet, samma vecka. AlltsÄ för en vecka sedan. FrÄgan Àr hur lÄng tid det tar för grejerna att komma fram? Litar inte pÄ dom överhuvudtaget!
    HĂ„ller med dig, man vill aldrig mer handla med Groupon igen PUNKT.

    • Groupon kĂ€nns sĂ„ oansvariga. De har inte skött det hĂ€r proffessionellt..
      Jag har fortfarande inte fĂ„tt svar frĂ„n Bebeqo, frĂ„n rĂ€tt avdelning.. Mitt myggnĂ€t & regnskydd skulle oxĂ„ ha skickats förra mĂ„ndagen, men som du skriver.. Det vette fan om jag tror pĂ„ dom.. 😩

  2. Hej! SĂ€mre vagn fĂ„r man leta efter 😩 och företag dessutom. Bebeqo har slutat svara pĂ„ mig över huvudtaget. Jag föder om 6 veckor och börjar kĂ€nna mig panikslagen. Groupon vĂ€grar ta nĂ„got ansvar för detta. Min bilbarnstol passar inte ens för att klicka in i vagnen. SĂ„ osĂ€ker.. Yes tjejer vi har blivit lurade!

    • Men menar du att du inte fĂ„tt nĂ„got svar alls frĂ„n Bebeqo? Har du kollat att du satt i de dĂ€r smĂ„ fĂ€stena pĂ„ rĂ€tt sida i vagnen? AlltsĂ„ de som Ă€r för bilbarnstolen? Jag hade lite probem med dom.. Har du pratat med Groupon? Vad sĂ€jer dom? Fy faaan, den hĂ€r grejen gör nog ingen av oss om……

  3. Hej Hanna!
    Jag beklagar hur detta Àrende hanterats och skulle vilja komma i kontakt med dig.
    VĂ€nligen maila in till vĂ„r kundtjĂ€nst pĂ„ info@groupon.se och skriv ”till Sara” i Ă€mnesraden.
    Med vÀnliga hÀlsningar,
    Sara
    Head of Customer Support | Groupon Sweden

Kommentera

