Vilket väder~

Standard

Otroligt!! 2 dagar i rad med sol!!! Visst, igår eftermiddag kom det några regnstänk här, och det luktade verkligen sommarregn!! Ni vet, blöt asfalt! Men det är en mysig doft på något sätt tycker jag!

Idag har det varit kanoners hela dagen. Har gått i klänning och kofta ute (strumpbyxor såklart), och det har inte varit lite kallt ens :). Hoppas det håller i sig nu, det vackra vädret!

Imorse blev jag lite bortskämd! Robert lämnade Noel och gick ut med Ziri. Jag behövde inte göra någonting utan kunde bara sitta i trosorna i soffan och dricka te. Helt underbart!! Det är jag inte bortskämd med direkt. Imorgon däremot ska Noel lämnas till senast 8.40.
Skit taskigt tycker jag, jag hatar att stressa på morgonen. Vill lämna mera när det passa oss. Men imorgon ska de åka tunnelbana till medis och gå på teater, så det är viktigt att han är där i tid. Det gäller då bara för mig att lyckas ta mig upp ca 1,5 tidigare, annars hinner vi inte.. Jippie, jag & Noel som har världens bästa morgonhumör. Det blir nog bra ändå ;)..

Följde med Robert när han skulle hämta Noel, träffade på 3 grannar. Den första har en son i Noels ålder och en tjej på ca 5-6 månader, hon överöste mig med komplimanger om hur fin jag såg ut och hur vackert gravid jag var osv osv.. Jag nästan rodnade när vi gick vidare.. sen träffade vi på två grann-”mammor” till, oxå där fick jag komplimanger om hur fräsch jag såg ut..
Blir så himla glad av att höra såna här saker, då jag inte känner mig speciellt attraktiv på något plan.. Så idag ”lönade” det sig att gå ut och träffa på grannar :), iaf för självkänslan!!

Ja, som ni säkert då förstod så är jag fortfarande gravid.. Ingen bebis så långt ögat når.. Inte här hos oss iallafall!

Nu halv 8 hos mig!

Ses!? Hörs!? Puss!!!!

Kommentera

